Sayfalar

4 Eylül 2012 Salı

karıncalar ve balıklar

04.09.2012, Ekin'in evi, arkadaki oda (bir süreliğine benim odam)

"Saat 02:14 ve ben çok mutluyum." diye yazmak üzere kağıdı kalemi elime aldım ve "çok"un azıcık abartılı olabileceğini düşündüm. Aslında abartılı da değil, zira kalemi kağıdı elime aldığımda gerçekten "çok" mutluydum, şu anda "orta" mutluyum. Anlık bir düşüş oldu. Ya da yükseliş anlıktı da şimdi normale döndü belki. Aman işte, neyse ne...

Ankara'dayken elime geçen (Elif'e selam olsun) Hey My Fanzin yayınındaki kısa öykülerden birinde geçen şu cümleyi pek beğendim; onu paylaşayım da bitireyim bari hemencecik: "Sular yükselince balıklar karıncaları, sular çekilince karıncalar balıkları yer kimin kimi yiyeceğine suyun akışı karar verir." Çok iyi değil mi yahu?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...