Sayfalar

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Ateyizler bunları da açıklasın

bir değil, iki değil; dayanamayıp paylaşıyorum artık bir kısmını:

- Geçenlerde bi akşam öylesine aklımdan Truman Show filmi geçti, hiçbir neden yokken. Ertesi gün bir ara Elif'le yazışıyorduk ve önceki gün nihayet Truman Show'u izlediğini söyledi bana. İzlediği saati sorduğumda, benim aklımdan filmin geçtiği saatlerde olduğunu gördük.

- Yine Elif'le konuşuyorduk (galiba birkaç gün sonra falan). Önceki gün bi' arkadaşından nihayet 'Mülksüzler' kitabını geri aldığını söyledi. Aynı gün ben de Mülksüzler'i tekrar okumaya başlamıştım.

- Bu pek bomba: Burcu'nun -telefonumda kayıtlı olan- eski sms'leri durup durup tekrar geliyor (bi ara da Hülya'nınkiler, bi de bi ara Elif'inkiler gelirdi böyle), bunu zaten hiç anlamış değilim de... Neyse... Dün içimden 'Soldan güneş yükseliyordu güney'e giderken' şarkısını mırıldanıyordum. Sonra telefona bi baktım, Burcu'nun geçen yıl Ekim'de falan (ya da Kasım) attığı bi sms: Son cümlesi 'Soldan güneş yükseliyordu Güney'e giderken)

Zaten -özellikle bi ara inanılmazdı- Burcu'nun her aklımdan geçişinde, ona e-posta atışımda falan ondan ya SMS gelir, mail gelir, bi'şey olur...

- Birkaç ay önceden bombaların bombası: Begüm geçti aklımdan bir gün. Çok alakasız ve daha önce hiç muhabbetini yapmadığımız bir şekilde Dalyan'da pazara gidiyor mudur, orada pazar var mıdır gibi şeyler geçti aklımdan. Ama şimdiye kadar böyle bir şey hiç konuşmamıştık, ayrıca Begüm'le çok sık konuşuyor falan da değiliz. Sonra küt diye upuzun bi SMS geldi ondan, bir sürü şey anlatmış falan ama işin en ilginç tarafı SMS'in içinde bir yerde 'bugün pazara gittim de...' diye başlayan cümleydi.

- Bu da sonuncusu olsun: Zaten 'yuh artık' diyip bunları yazmaya başlamama neden oldu. Az önce aklımdan yine Begüm'e 'İstanbul nasıl geçiyo?' diye sormak geldi de yazmadım. Birkaç dakika geçti ve şununla başlayan bir ileti geldi ondan: 'Çok iyi geldi bana İstanbul yaa.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...