Sayfalar

1 Nisan 2014 Salı

Destekçilere mektup vol.7

Mart ayı da bitince bugün arkadaşlara yedinci mektubumu gönderdim. Bunu paylaşmadan önce Mart ayında yeni eklenen beş kişiden dördünün adını paylaşayım (bir tanesi burada ismini yazmamı istemedi): Bürge Abiral, Sinan Fındık, Hande Arcan ve Uygar Şirin de destekçiler arasına katılarak toplam destekçi sayısını 43'e çıkardılar. Bir de hatırlatmak iyi olabilir; bu 43 kişi arasında bir kez para veren/gönderen de var, her ay düzenli gönderen de, düzenli gönderirken bırakan da, düzensiz bir şekilde ara ara veren de...

Mektup aşağıdadır, buyrunuz:
--- --- ---
Dostlar selam,

Seçim öncesi ve esnasında -ve şimdi de sonrasında- her şeyin tepetaklak ve karman çorman olduğu acayip dönemlerden geçiyoruz. Hayatımıza bire bir dokunmayan şeylerin hayatımızı bunca işgal etmesi ne gariptir, değil mi?

Neyse, blogda bunlarla ilgili atıp tutuyorum nasıl olsa, şimdi baş ağrıtmak istemem. 

Gelelim malum konumuza...

Bir önceki ay ilk kez ekside kapatınca Mart ayında yardıma koşanlar oldu ve -maşallah- 847 TLgibi çok ciddi bir meblağ geldi. ((: Beş de yeni kişi var bu arada. Bununla birlikte bu meblağın yarısından fazlası tek seferlik destek veren kişilerdi. Yani tahminlerime göre Nisan ayında yine eksiye düşebilirim, göreceğiz ((: Gerçi kitabevinden de hala dönüş alamamakla birlikte başka bir yoldan bir miktar gelir elde edebilirim gibi bu ay. Bakalım...

Nisan ayı harcamaları toplamı ise 500,15 TL oldu. Müsaadenizle kalem kalem paylaşmaktan vazgeçiyorum artık. Gerçi bu ay da tek tek yazdım harcamalarımı ama paylaşmaya gerek görmüyorum. Sadece ekistıra durumların altını çizeyim: Normalde olmayan bir internet faturası ödemesi vardı 41 TL, çeşitli eğitimlere katılmak isteyen iki arkadaşımla paylaşmış olduğum 25 TL, bir de ayın son günü (dün) İzmir'den Alanya'ya otobüsle geldiğim için 60 TL'lik bir ödeme yaptım. (Zaten geri kalan yeme-içme ve şehir içi ulaşımdan ibaret büyük oranda.) internet ödemesi ve otobüs olmasa mesela, yine 400'ün altında kalmışım. Güzel... ((: Ha bir de, yüksek bir meblağ olduğu için ayrıca yazasım var, sıkışık durumdaki bir arkadaşımla da 200 TL paylaştım geçtiğimiz ay. Böylece bu ayki fazlalığı gönül rahatlığıyla güzel bir insana aktarmış oldum, pek güzel oldu. Onu da ekleyince 700,15 TL çıkmış oldu benden ve hala da 146,85 TL artıdayım. Onu da aşağı yukarı geçtiğimiz ayın eksisine (137,35 TL) sayıyor ve ayı bu şekilde kapatıyorum.

Bende durumlar böyle işte. Siz nasılsınız, keyifler yerinde mi? 

Sahi, ihtiyaçlarınızı ve armağanlarınızı çevrenizle paylaşıyor musunuz?

Öperim,
emre

-----------------------------------------
Eğer bu veya diğer bir yazım -veya eylemim- bir yerlerinize dokunduysa; sizi mutlu ettiyse, ilham verdiyse, düşündürdüyse, bir şeyler yapmak üzere harekete geçmek için teşvik ettiyse vs. ve buna karşılık olarak bana para veya başka bir armağan iletmek isterseniz bi' ses verin lütfen: emreertegun@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...