Sayfalar

1 Ekim 2015 Perşembe

Kitap destek çağrımda son durum

Kitapla ilgili destek çağrımı blogda paylaşalı 18, öncesinde adres defterimdekilere e-posta göndermeye başlayalı yaklaşık 25 gün olmuş. Bu 25 günde -çok şükür ki epey bir geri dönüş aldım. Şimdi son durumları paylaşmak ve destek çağrımın devam ettiğini hatırlatmak için yazıyorum.

An itibariyle 55 kişiden, destek vermek istediğini paylaşan geri dönüşler geldi. Bunların içinde para yollayan (veya yollayacağını söyleyen) da var, kapak tasarımına destek olmak isteyen de, dağıtım zamanı geldiğinde ucundan tutmak istediğini söyleyen de; hatta bunların ikisine veya her üçüne de gönüllü olan da...

Benim bu üç talebimin yanı sıra, kitabın basım sürecine dair önerilerini sunanlar, kitabın içine çizimler yapabileceğini söyleyenler, 4 TL çok olmuş, bunu daha da ucuza bastırabiliriz diyenler de olmadı değil. Topluluğun desteğini derinden hissediyorum ve bu, çok iyi geliyor.

Bugün itibariyle para armağanlarına ihtiyacım devam etmekte (diğer konularda desteğe de halen açığım elbette). Şu an için 15 kişi para verdi/gönderdi, ayrıca bi' 17 kişi daha göndereceğini/vereceğini söyledi. Bu 15 kişiden gelen toplam tutar ise 1.680 TL. Buna bir de bir arkadaşımın, borç verdiği kişiden alacağı 500 TL'yi olduğu gibi bana vereceğini eklersek 2.180 TL'ye ulaşıyoruz ki hiç fena sayılmaz. Şimdiden yarıyı geçmiş durumdayız. Bu arada özellikle o arkadaşımın ve henüz yüz yüze bile tanış olmadığımız ama 300 TL'yi bir anda gönderiveren kişinin cömertlikleri için çokça şükran doluyum.

Bunla birlikte, tüm samimiyetimle paylaşmak isterim ki daha da önemli olan, ne kadar destek olunduğundan ziyade bu desteğin kalpten sunulması. 5 TL de 500 TL de olsa, bu yola koyacağınız her taş beni çok mutlu ediyor. Yani destek olmak istiyorum ama durumum uygun değil diyenlere hatırlatmak isterim ki bir kitabın maliyeti 4 TL (belki de düşecek). Çorbaya tuz atmak istiyorsanız eğer, miktarı önemli değil; mesela bir tanecik kitaba sponsor olsanız o da yeterli...

Şu an için durumlar böyle. Gelişmelerden haber ederim. Maddi manevi destek olan her cana tekrar tekrar teşekkür!

emreertegun@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...