Sayfalar

25 Aralık 2015 Cuma

Kişi

Kişiden başlayacak devrim
Fark edecek önce
Hayatın anlamlılığını
Ve
Hayatının anlamsızlığını

Soracak bir gün kendine
Ne yapıyorum ben diye
Ne için yaşıyorum
Ne için çalışıyorum

Başlayacak sorgulamalar

Üç vakit sürecek bazıları için
Ama üç gün
Ama üç yıl
Öyle ya da böyle
Başlayınca yolculuk
Bir daha hiçbir şey
Eskisi gibi olmayacak

Bir ömür sürecek bazıları içinse
Korku galip gelecek hep
Atılamayacak o ilk adım
Kafada bile atılamayacak
Engeller koyacaklar kendilerine
"Ama"lar eşlik edecek her cümlelerine
Çıkaramayacaklar üzerlerine biçilmiş olan gömleği
Sapamayacaklar ana yollardan tali yollara
Ve maalesef ki
Iskalayacaklar bu hayatı

Yola çıkanlar ise
Kendilerini arayacaklar hep
Tam buldum derken
Yeniden kaybedecekler
Ve yeniden bulup yeniden kaybedecekler

Kişi devinir
Kişi değişir
Kişi bilir ki
Başkalarıyla aynılaşmak ne kadar zararlıysa
Dünkü kendisiyle aynılaşmak da
Öyledir

Kişi artık dünkü kişi değildir
Yarınki kişi de bugünkünden farklı olacaktır
İşte bu yüzden
Bulmalar, kaybetmeler
Tekrar tekrar

Kişi her gün kendini yeniden bulur ve anlarken
Keyifle yaşayacak
İhtiyacı olanı yapacak
Ne eksik ne fazla
İçinden ne geliyorsa o
Hayat ne getiriyorsa o

Kişi her gün kendini yeniden bulur ve anlarken
Görecek ki hayat hep
Güzel şeyler getiriyor
Yeter ki akıntıya karşı kürek çekmesin
Yeter ki güvensin hayata
Gördükçe güvenecek
Güvendikçe görecek

İşte kişi böyle
Devrim olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyla ilgili yorum yapmak için...